send mailhome
     Latviski Russian Eesti Litvoski

JAUNUMIATSAUKSMES UN ATBILDESSfēras izlietojumsPriekšrocībasDarbības principsJautājumi un atbildesSERTIFIKĀTIFotogalerija
Ekspress
pasūtījums
Izvēlieties modeli
Vārds, Uzvārds:
Tālruņa numurs:
 

Mūsu draugi:





      Publikācijas Visas ziņas
 

Garantija


1. Sildītāju „UFO” garantijas apkalpošanas laiks ir:
divi pilnas garantijas gadi (rezerves daļas + apkalpošana)

2. Kur sildītājiem „UFO” var saņemt servisa apkalpošanu?
Servisa centros

3. Kā jāaizpilda garantijas talons, lai man servisa centrā nerastos grūtības ar garantijas remontu?
Garantijas talonā jābūt diviem zīmogiem (ražotāja un tirdzniecības vietas, kurā esat sildītāju iegādājušies), kā arī sērijas numuram, datumam un veikala pārdevēja parakstam.

4. ko iesākt, ja pārdeg sildītāja „UFO” caurule?
Jāvēršas tuvākajā servisa centrā, kurā to nomainīs. Ja garantijas laiks vēl nav beidzies, caurules nomaiņu veiks bez maksas.

5. Kāda ir sildelementa cena?
Garantijas termiņa laikā jums to nomainīs bez maksas. Pēc garantijas termiņa beigām vai nepareizas lietošanas gadījumā flamentīna maiņa izmaksās līdz 40% no sildītāja cenas.

6. Cik ilgs būs sildelementa garantijas laiks pēc ārpus garantijas remonta veikšanas servisa centrā?
Sildelementa (flamentīna) garantijas laiks būs 1 gads.

7. Vai sildītājam „UFO” pieejamas komplektējošās daļas?
Patstāvīgi veikt sildītāja „UFO” remontu nav ieteicams. Visu remonta pakalpojumu spektru (komplektējošo daļu nomaiņu) var veikt jebkurā servisa centrā.


8. Kādos gadījumos, garantijas ietveros, sabojājāties sildelements netiek mainīts bez maksas?
Gadījumos, kad nav ievēroti lietošanas noteikumi vai tad, ja rīkošanās ar sildelementu bijusi nepiemērota. Tādos gadījumos spirāle no vienas puses saliecas un, pat ja flamentīns (sildelements) darbojas, tas silst nevienmērīgi.

IZDRUKĀT